loading...
☆ دانلـــــــود اســـــــــــتار ☆
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 730 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (7)
 

نام : روزگار شاهزاده 1

سال ساخت : 2006

تعداد قسمت ها : 24

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, کمدی


خلاصه داستان سریال :

این سریال در مورد خانواده سلطنتی کره در قرن ۲۱ است . وقتی پادشاه مریض می شود، خانواده سلطنتی تصمیم می گیرند برای پسرشان یی شین همسرانتخاب کنند. بنا به یک توافق قدیمی بین پدربزرگ یی شین و دختری از خانواده معمولی به نام چای کیونگ این دو با هم ازدواج می کنند . یی شین یک دختر بالرین را دوست دارد اما به خاطر آنکه دختر می خواسته یه بالرین حرفه‌ای شود و به آرزوهابش برسد خواستگاری یی شین را رد می کند. چای کیونگ هم به خاطر وضع مالی خانواده اش قبول می کند با یی شین ازدواج کند. در این حین پسر عموی یی شین به نام یی یول و مادرش از لندن می آیند. پدر یی یول پادشاه سابق و برادر بزرگ پادشاه فعلی بود و پس از مرگ او پسر و هسمرش از قصر رفته بودند؛ چون مشخص شده بود مادر یی یول با پادشاه فعلی رابطه ی مشکوکی داشته است. حالا مادر یی یول برگشته است تا پسرش را به تاج و تخت بنشاند. یی یول هم میخواهد پادشاه بشود؛ اما عاشق زن پسر عموش که چای کیونگ است شده و به خاطر او حاضر است از تاج و تخت بگذرد.

بازیگران اصلی سریال روزگار شاهزاده :


Yoon Eun Hye as Shin Chae Kyung
Joo Ji Hoon as Lee Shin
Kim Jung Hoon as Lee Yul
Song Ji Hyo as Min Hyo Rin

 

 



pass : serialdl

360p = 200MBExpressleechHipfile
Episode 01 Download Download
Episode 02 Download Download
Episode 03 Download Download
Episode 04 Download Download
Episode 05 Download Download
Episode 06 Download Download
Episode 07 Download Download
Episode 08 Download Download
Episode 09 Download Download
Episode 10 Download Download
Episode 11 Download Download
Episode 12 Download Download
Episode 13 Download Download
Episode 14 Download Download
Episode 15 Download Download
Episode 16 Download Download
Episode 17 Download Download
Episode 18 Download Download
Episode 19 Download Download
Episode 20 Download Download
Episode 21 Download Download
Episode 22 Download Download
Episode 23 Download Download
Episode 24 Download Download

Special : DOWNLOAD

360p = 200MBDirect Link
Episode 01 Download
Episode 02 Download
Episode 03 Download
Episode 04 Download
Episode 05 Download
Episode 06 Download
Episode 07 Download
Episode 08 Download
Episode 09 Download
Episode 10 Download
Episode 11 Download
Episode 12 Download
Episode 13 Download
Episode 14 Download
Episode 15 Download
Episode 16 Download
Episode 17 Download
Episode 18 Download
Episode 19 Download
Episode 20 Download
Episode 21 Download
Episode 22 Download
Episode 23 Download
Episode 24 Download
دوبله فارســـیFiredriveUploadbaz
Episode 01 Download Download
Episode 02 Download Download
Episode 03 Download Download
Episode 04 Download Download
Episode 05 Download Download
Episode 06 Download Download
Episode 07 Download Download
Episode 08 Download Download
Episode 09 Download Download
Episode 10 Download Download
Episode 11 Download Download
Episode 12 Download Download
Episode 13 Download Download
Episode 14 Download Download
Episode 15 Download Download
Episode 16 Download Download
Episode 17 Download Download
Episode 18 Download Download
Episode 19 Download Download
Episode 20 Download Download
Episode 21 Download Download
Episode 22 Download Download
Episode 23 Download Download
Episode 24 Download Download
دوبله فارســـیUppit
Episode 01 Download
Episode 02 Download
Episode 03 Download
Episode 04 Download
Episode 05 Download
Episode 06 Download
Episode 07 Download
Episode 08 Download
Episode 09 Download
Episode 10 Download
Episode 11 Download
Episode 12 Download
Episode 13 Download
Episode 14 Download
Episode 15 Download
Episode 16 Download
Episode 17 Download
Episode 18 Download
Episode 19 Download
Episode 20 Download
Episode 21 Download
Episode 22 Download
Episode 23 Download
Episode 24 Download

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..:: منبع : سریال دی ال ، کره ای دراما ، کاسپین ::..

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/01/29 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

اسن سریال خوبی بود مرسیشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم... ولی برام سوال شده شما چه سرعت عملی داری!! کی فرصت میکنی این همه سریال رو هم دان کنی هم ببینی؟؟؟؟!!!؟؟

این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/01/25 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

با سلام ممنون دانلود کردم وخیلی راحت باز شد میشه زیرنویسه سلیقه شخصی رو هم تو این لینک بذارید خیلی ممنون میشم من تو لینک قبلی خیلی راحت سریالو دانلود میکنم ولی هر وقت زیرنویس میخوام دانلود کنم هی پیغام ویروس برام میاد ولی تو این لینک جدید مشکلی نداشتم مرسی که به نظرات ما توجه میکنین با سپاس فراوانشکلک
پاسخ : برای سلیقه شخصی میتونید از این لینک استفاده کنید:

http://s5.picofile.com/file/8119147350/Personal_Taste.rar.html

اگه بازم آنتی ویروستون ارور داد مدتی غیرفعالش کنید و فایل رو دانلود کنید مطمئن باشید ویروس نداره! شکلک

این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/01/24 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید بابت سریال های خوبتن ودانلود راحت اونا .من سریالو دانلود کردم ولی فایل زیرنویسش اصلا تو سیستمم باز نمیشه همش ارور میده که این فایل باز نمیشه میشه اگه میتونید برام ایمیل کنید اگه زحمتی نیس با تشکرشکلک
پاسخ : لینک زیرنویس رو عوض کردم میتونید دوباره دانلود کنید...

این نظر توسط 2015 در تاریخ 1393/01/11 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

این کار رو که گفتید کردم اما بازم زیرنویس فارسیش نمیاد

پاسخ : من خودم از این لینک دان نکردم بدونم دقیقا مشکلت چیه ... پیش اومده که زیرنویس به صورت حروف انگلیسی درهم نشون داده بشه که راه حل داره ولی شما میگی اصلا نمیاد ... من لینکش رو عوض کردم میتونید دانلود کنید...شایدم مشکل از پلیرت باشه با kmp ببینی بهتره!

این نظر توسط 2015 در تاریخ 1393/01/09 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سلام من سریال رو که دانلود کردم فقط قسمت1 بازیرنویس اومد بقیه قسمت ها نمیاد.مشکل از کامپیوتر نیست از زیرنویسه باید چیکار کنم؟؟؟ممنون

این نظر توسط 2015 در تاریخ 1393/01/09 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من سریال رو که دانلود کردم فقط قسمت1 بازیرنویس اومد بقیه قسمت ها نمیاد.مشکل از کامپیوتر نیست از زیرنویسه باید چیکار کنم؟؟؟ممنون

این نظر توسط 2015 در تاریخ 1393/01/09 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

سلام من سریال رو که دانلود کردم فقط قسمت1 بازیرنویس اومد بقیه قسمت ها نمیاد.مشکل از کامپیوتر نیست از زیرنویس باید چیکار کنم؟؟؟ممنون
پاسخ : سلام عزیزم ...
من درست متوجه منظورت نشدم ... اگر زیرنویس ها رو دانلود کرده باشی و اسم هر قسمت زیرنویس و خود فیلم رو یکی کنی دیگه نباید مشکلی باشه!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 18,374
  • بازدید کلی : 523,283