loading...
☆ دانلـــــــود اســـــــــــتار ☆
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 862 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (2)



نام : شخصیت یک مرد محترم

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, کمدی


خلاصه داستان سریال :

 

” A Gentleman’s Dignity” درامی درباره ی شغل و زندگی و عشق مختصصان شهری است . این درام داستان چهار مرد را در چهل سالگیشان در رابطه با عشق ، شکست و موفقیت بیان می کند. این داستان رابطه ی عاشقانه ای بین “کیم دو جین” معماری با زبان نیش دار و معلم جدی دبیرستان ” سو یی سو” کسی که داوری مسابقات بیس بال آماتور را بر عهده دارد شامل می شود.

 

360p = 200MBDirect Link
Episode 01 Download
Episode 02 Download
Episode 03 Download
Episode 04 Download
Episode 05 Download
Episode 06 Download
Episode 07 Download
Episode 08 Download
Episode 09 Download
Episode 10 Download
Episode 11 Download
Episode 12 Download
Episode 13 Download
Episode 14 Download
Episode 15 Download
Episode 16 Download
Episode 17 Download
Episode 18 Download
Episode 19 Download
Episode 20 Download
360p = 200MBUploadboy
Episode 01 Download
Episode 02 Download
Episode 03 Download
Episode 04 Download
Episode 05 Download
Episode 06 Download
Episode 07 Download
Episode 08 Download
Episode 09 Download
Episode 10 Download
Episode 11 Download
Episode 12 Download
Episode 13 Download
Episode 14 Download
Episode 15 Download
Episode 16 Download
Episode 17 Download
Episode 18 Download
Episode 19 Download
Episode 20 Download

 



..:: UploadBaz ::..

450p | 250MB

Pass : arirangfa.com

Episode 01 | Part1 | Part2
Episode 02 | Part1 | Part2
Episode 03 | Part1 | Part2
Episode 04 | Part1 | Part2
Episode 05 | Part1 | Part2
Episode 06 | Part1 | Part2
Episode 07 | Part1 | Part2
Episode 08 | Part1 | Part2
Episode 09 | Part1 | Part2
Episode 10 | Part1 | Part2
Episode 11 | Part1 | Part2
Episode 12 | Part1 | Part2

Episode 13 |       Uploadbaz
Episode 14 | Part1 | Part2
Episode 15 | Part1 | Part2
Episode 16 | Part1 | Part2
Episode 17 | Part1 | Part2
Episode 18 | Part1 | Part2
Episode 19 | Part1 | Part2
Episode 20 | Part1 | Part2

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/02/24 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

سلام زیرنویس باران عشق که فارسی نیس؟شکلک
پاسخ : سلام عزیزم ... زیرنویس باران عشق فارسیه! من خودم دان کردم و بررسی کردم اگه میخوای مطمئن بشی با وردپد یا نت پد بازش کن میبینی که فارسی نوشته!
زیرنویس ها با دو فرمت وجود داره یکی حجمش بیشتره و sub/ind که هر قسمت دوفایل داره یکی هم زیرنویس str که حجمش کمه وتک فایلیه ... اینا هم str هستند که بعضی از پلیرها تنظیماتش اشکال داره وباید درست کنید... که به یکی از روش های زیر حل میشه :

راه حل اول (این راه حل مشکل رو فقط برای KMPlayer حل میکنه):
‫ در برنامه دکمه F2 رو فشار بدین در پنجره‌ای که باز میشه از سمت چپ قسمت پردازش زیرنویس و سپس نوع قلم رو انتخاب کنید.
‫در سمت راست کادر مقابل Charset رو باز کرده و عربی رو انتخاب کنید.


‫راه حل دوم (این راه حل مشکل رو برای تمام برنامه های دیگه هم برطرف میکنه):
‫ توی ویندوز 7 به کنترل پنل برید‫ و سپس روی Reginal and Language Option کلیک کنید. Region and Language رو باز کنید.
بعد به ‫تب Administrative برید و روی ‫دکمه Change System locale در ‫قسمت Language for non-unicode program کلیک کنید ‫و Persian رو از لیست انتخاب کنید. بعد از اینکار یکبار سیستم را ریست کنید.

امیدوارم مشکلت حل شه...

این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/02/24 و 6:37 دقیقه ارسال شده است

با سلام صبح بخیر یه مدتی نیومودم پسرم دستش آسیب دیده بود در گیر بودم الان دارم سریال باران عشقو دانلود میکنم یکم سخت بود نمیدونم چرا لینکای مستقیم جدیدا اذیت میکنن راستی سرعت دانلود لینکای مستقیم شماخیلی عالیه من اصلا اذیت نمیشم بی زحمت اگه میشه سریال هارو با لینک مستقیم بذارین من که هر کاری میکنم از سرورهای دیگه نمیتونم دانلود کنم با سپاس فراوان خیلی دوستون دارم شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم...
امیدوارم حال خوت و خانواده ات همیشه خوب باشه ... درسته یه سری از لینکای مستقیم قطع و وصل میشه ... بگیر نگیر داره شکلک باران عشق از دو لینک مستقیم گذاشتم یکی قطع بود از اون امتحان کن ...
بعد اینکه من زیاد به این وب سر نمیزنم اگه تو اون یکی وبم نظر بذاری راختتر جواب میدم ... و اینکه من سریال ها رو آپ نمیکنم ... یعنی در واقع همه ی لینکهای سالم یک سریال رو یه جا جمع میکنم و لینک های مستقیم هم کمه برا همه ی سریال ها پیدا نمیشه بیشتر برا سریال های جدید هست...از دیگر سرور ها هم راحت دانلود میشه میتونی آموزششون رو تو گوگل سرچ کنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,217
  • بازدید ماه : 1,217
  • بازدید سال : 18,655
  • بازدید کلی : 523,564