loading...
☆ دانلـــــــود اســـــــــــتار ☆
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 3253 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (3)
نام : مرد خوب

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : درام, عاشقانه

خلاصه ی داستان سریال :


مردی که زنی که دوستش داره بهش خیانت میکنه ، برای انتفام گرفتن از دختری استفاده میکنه که حافظه اش رو از دست داده …

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 3081 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (1)



نام : شاهزاده من / پرنسس من

سال ساخت : 2011

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, کمدی

خلاصه ی داستان سریال :


شاهزاده من نام سریالی است که در ان لی سول ؛ یک دانشجوی ساده دختر را به عنوان شاهزاده بازمانده از دربار معرفی میکنند، اما به دلیل خامی او، مربی برای او تعیین میکنند تا رفتارهای شاهزاده وار را یاد بگیرد اما او که به این محیط خو نگرفته، دست به کارهای عجیبی می زند….
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 905 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (5)



نام : پسران برتر از گل

سال ساخت : 2009

تعداد قسمت ها : 25

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : کمدی , عاشقانه

خلاصه داستان :


بستر رخدادهای این سریال ، مدرسه دبیرستانی است که در آن گروه چهار نفره ای به نام گروه اف ۴ وجود دارد که در صورت دشمنی با کسی ، به هر طریق ممکن فرد را از مدرسه بیرون میکنند . در این بین دختری شجاعت پیدا میکند که با این گروه بجنگد . جان دی یه دختر معمولیه که خانواده اون صاحب یه فروشگاه خوشکشویی نزدیک دانشکده مجلل و معروف شین هواست . یک روز جان دی سر راه بردن لباسهای شستشو شده به مدرسه چهار تا از پسرهای پولدار و لوسو میبینه . اون پسرها به گروه اف چهار شناخته میشند برای کسانی که بهشون چپ چپ نگه کنه دردسر درست میکنند.

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 917 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
\"\"

نام : آیریس 1

سال ساخت : 2009

تعداد قسمت ها :
20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : اکشن, عاشقانه


خلاصه داستان سریال :


هیون جون و سا وو با همدیگه دوستان بسیار خوبی هستن و در یک سازمان سری مشغول به کار میشن به اسم NSS در اونجا هر دوشون عاشق زنی به اسم سیونگ هی میشن که توی اون سازمان کار می کنه ، زندگی اونها برای همیشه تغییر می کنه زمانی که به هیون جون یک ماموریت انفرادی در مجارستان داده میشه و …

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 2774 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (2)

 

 

نام : شاهزاده اتاق زیر شیروانی

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, فانتزی, کمدی

خلاصه ی داستان سریال :


داستان سریال شاهزاده ی اتاق زیر شیروانی درمورد شاهزاده لی گاک (Micky Yoochun) است که برای دیدن دختری که عاشقش بوده، پارک ها (Han Ji Min)، ولی در دوران جوسیون ( ۳۰۰ سال قبل)از دستش داده است به آینده ( سئول ۲۰۱۲ ) می آید.شاهزاده همراهیانش را نیز از دوران جوسیون به آینده می آورد. سانگ من بو(Lee Tae-Sung) ، وو یانگ سول (Jung Suk Won) و دو چی سان (Choi Woo Shik) در طول این سفر با جو سه نا (Jung Yoo Mi) آشنا میشوند که دقیقا شبیه دختری است که به دنبالش آمده اند. آیا شاهزاده لی گاک موفق به پیدا کردن پارک ها میشود؟

  

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 987 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

سریال کره ای فانتزی و عاشقانه بسیار زیبای باران عشق love rain با زیرنویس فارسی

 

نام : باران عشق

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : درام, عاشقانه



خلاصه ی سریال کره ای باران عشق :


"باران عشق" داستانِ عشقی پاک در سال 1970 و در حال حاضر را نشان میدهد.این درام نشان میدهد که چگونه فرزندان یک زوج بخت برگشته در سال 1970 با هم ملاقات نموده و عاشق یکدیگر میشوند.سو این ها (Jang Geun Suk) و کیم یون هی (Yoona) ، یک دانشجوی هنر و یک دختر زیبای خجالتی در دانشگاه با هم ملاقات نموده و عاشق همدیگر میشوند ولی متاسفانه سرنوشت این باید از هم جدا شود.اکنون در کره قرن 21 ، پسر سو این ها ، سو جون (Jang Geun Suk) ، عکاس آزاد، دختر کیم یون هی، کیم ها نا (Yoona)، را ملاقات کرده و عاشقش میشود. کیم هانا دختری شاد و پرانرژی است و شخصیتی کاملا متفاوت با مادرش دارد.آیا عشق میتونادند این دو را کنار هم نگه دارد یا باید با همان سونوشت والدینشان روبرو شوند؟


☆ Ghasedak ☆ بازدید : 980 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نام : آلیس در سرزمین چانگدوم

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, کمدی

خلاصه سریال:


هان سگیونگ (مون گئون یونگ) زنی جوان با شخصیتی بسیار مثبت است ... شعار او این است که تلاش من مرا تا هرجا که بخواهم خواهد برد .اودر بسیاری از مسابقات طراحی موفق میشود و در آخر به یک کمپانی بزرگ لباس میپیوندد اما به نظر میرسد او در این کمپانی کارهای دیگری به جای طراحی انجام میدهد در همین حال همسر یکی از مدیران استخدام (که از مقام بالایی در این کمپانی هم برخوردار است) هان سگیونگ را تحقیر میکندهمسر این مرد درواقع یکی از همکلاسی های قدیمی هان در دبیرستان است که در آن زمان این زن بهترین شاگرد کلاس بوداین مسئله باعث میشود هان به یاد دوران گذشته ی زندگی خود بیفتد...

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 1215 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (1)

\"\"

نام : آیریس 2

سال ساخت : 2013

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : اکشن, عاشقانه



خلاصه داستان :

 ۳ سال بعد از مرگ کیم هیون جون (لی بیونگ هون) ، سرویس امنیت ملی ، تیم جدیدی رو که شامل جونگ یو گون (جانگ هیوک) و جی سو یون (لی دا هه) و چند نفر دیگر هستند را برای تحقیق درباره گروه مرموز آیریس تشکیل میدهد. یو گون (جانگ هیوک) رهبر این تیم است . او در مبارزه ای با بک سان (کیم یونگ چول) اسیر میشه و سرنوشتش برای همیشه تغییر میکند.

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 355 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

نام : خانه کامل 1

سال ساخت : 2004

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, کمدی

خلاصه ی داستان سریال :


هان جیون، شخصیت اول سریال یک دختر شاد و سرحال است که در سیزده سالگی در یک تصادف خانواده اش را از دست داده و به تنهایی در خانه ای که به ارث برده و « full house » نام دارد زندگی می کند . و سرنوشت به خاطر خیانت بهترین دوستش اورا به « لی یونک جی » هنرپیشه ای که برای اولین بار در هواپیما می بیندنزدیک می کند و بعد به علت بی پولی مجبور میشود دوباره به او مراجعه کند و با گفتن چندین دورغ از او پول بگیرد و به کره برگردد . صاحب جدید خانه اش« لی یونگ جی » است . « هان جیون » برای باز پس گرفتن خانه اش و برگرداندن پولی که از او قرض گرفته به عنوان همسر قراردادی « لی یونگ جی » با اون ازدواج میکند . شخصا به عشق اعتقاد ندارد و او را نمی شناسد اما بعد ها در طی زمان از عشق صدمه زیادی می بینه و تصمیم میگیره « لی یونگ جی » رو ترک کند تا کمتر به احساساتش آسیب برسد . اما همیشه منتظره تا « لی یونگ جی » برگردد .و در انتها به خواسته اش می رسد .
 

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 451 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

نام : نابغه تبلیغات لی تائه بائک

سال ساخت : 2013

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : تجاری, درام, عاشقانه, کمدی

خلاصه داستان سریال :

این سریال ، داستان زندگی کسانی که در صنعت تبلیغات فعالیت میکنند و رابطه ی عشقی بین آنها را به تصویر میکشد لی ته باک (جین گو) پسری با استعداد است که در صنعت تبلیغات کار میکند ، اما بعلت وضع مالی بدی که دارد ، با مشکلات زیادی مواجه میشوداو یک مدیر هنری است که بر سختی ها غلبه میکند و تبدیل به ستاره ای در صنعت تبلیغات میشود….اون شخصی تلاشگر است و به هم سن و سالان خود امیدواری میدهد. بک جی یون (پارک ها سان) یکی از کارآموزانِ موسسه تبلیغاتیِ کیوم-سان است او شخصی وظیفه شناس است و در انجام کار خود از هیچ تلاشی دریغ نمیکند جی یون دختری سرزنده و پرشور و شوق است که درگیر روابط احساسی با لی ته باک میشود. گو آری (هان چه یونگ) یکی از طراحانِ تبلیغاتیِ موسسه کیوم-سان است. او زنی جذاب و با استعداد است که برای دستیابی به رویاهایش ، از گذشته و عشقش دستکشیده. اِدی کانگ (جو هیون جه) نخبه ای باتجربه است که در صنعت تبلیغات جهان ، زبانزد همه است.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 18,702
  • بازدید کلی : 523,611