loading...
☆ دانلـــــــود اســـــــــــتار ☆
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 224 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

نام : عشق تاثیرگذار

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : 
عاشقانه ، فانتزی 

 

خلاصه داستان :

موضوع داستان درباره ی سفر در زمان است و ماجرای اصلی در راب...طه با شخصیتی است که مجبور می شود به گذشته سفر کند تا به عشق حقیقی خود برسد.
"کانگ بائک هو" (یو سئونگ هو) و "هام یی سئول" (پارک اِ یون بین) از دوره ی ابتدایی با هم دوست صمیمی بوده اند. "بائک هو" مدت زیادی است که عاشق "یی سئول" شاد و دوست داشتنی است. اما "یی سئول" قرار است با مردی دیگر ازدواج کند و "بائک هو" و دوستانش هم به این عروسی دعوت شده اند.
درست در زمان مراسم عروسی، "بائک" از اینکه احساسش را به این دختر ابراز نکرده است احساس پشیمانی می کند. فرشته ای ظاهر می شود و به او فرصتی دوباره می دهد تا به دختری که دوستش دارد برسد. فرشته "بائک هو" را به زمان گذشته ،تمام لحظاتی که با این دختر بوده است، می برد. او به گذشته بر می گردد و این بار تصمیم دارد که به عشق خود برسد. او خاطرات آن زمان را از نو می سازد و سعی می کند دلِ این دختر را بدست آورد. "بائک هو" تلاش می کند احساساتش را بیان کرده و گذشته را از نو بسازد تا آینده ی او و "یی سئول" تغییر کرده و دلِ "یی سئول" را بدست آورد.


☆ Ghasedak ☆ بازدید : 937 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نام : کوسه / متقلب

سال ساخت : 2013

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر :
درام ، رومانتیک ، هیجان انگیز

 

خلاصه داستان :

درباره مردی هست که پدرش رو بخاطر خانواده زنی که عمیقا دوستش داره ، از دست میده و تصمیم می گیره که انتقام بگیره به همین خاطر تغییر چهره میده و هویتش رو مخفی میکنه ولی در این بین با عشق و انتقام دست و پنجه نرم میکنه …

 

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 448 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)

نام : رام کردن وارث

سال ساخت : 2009

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر :
عاشقانه , کمدی

 

 

خلاصه داستان :

 لی پیونگ کانگ (نام سانگ می) دختریه که پدرش طراح زمین گلف بوده و برای پدر وو اون دال (جی هیون وو) یک زمین گلف ساخته . پدر لی پیونگ کانگ مرده و دخترش بخاطر یاد خاطرات پدر مسئول همون زمین گلف میشه .از این طرف جی هیون وو پسر خوش گذران خوش تیپی هستش که متوجه میشه پدرش میخواد دوباره ازدواج کنه و چون میدونه عروس و پسرش به فکر بالا کشیدن ثروت پدرش هستند از خارج به کره بر میگرده تا جلوی اینکارو بگیره .اون روز بر حسب اتفاق ماموران یونگ ریو (کیم هیونگ سو) که میخواستند نذارند وو اون دال وارد عروسی بشه و عروسی رو خراب کنه اونو میدزدند ولی وو اون دال فرار می کنه و بر حسب اتفاق سر از خونه لی پیونگ کانگ در میاره اما... البته این ماجرای داستان در زمان حال هستش ….

 
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 1245 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)



نام : میــداس

سال ساخت : 2011

تعداد قسمت ها : 21

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : 
عاشقانه ، درام

 

خلاصه داستان :

کیم تو هیون وکیلیه که بخاطر نمرات بالایی که در زمان دانشجویی گرفته شرکت های زیادی خواستار استخدام اون هستند .یو این هی وکیل و سرمایه گذار بسیار معروفیه که در کار تجارت و سرمایه گذاری مشهوره . لی جونگ یون پرستاریه که عاشق کیم تو هیون هستش و بخاطر استعداد بالاش بعنوان پرستار ویژه انتخاب میشه .…

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 470 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (2)

نام : ستاره اعجاب انگیز

سال ساخت : 2013

تعداد قسمت ها : 12

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر :
رمانتیک , موزیکال , مدرسه ای

 

خلاصه داستان :

این سریال زندگی چند جوان را به نصویر میکشد که هر کدوم دارای مشکلاتی هستن و میخواهند از طریق موسقی زخم هایشان را التیام ببخشند
یون سول چان (یون جون هیونگ) خواننده گروهی به اسم Man in Black است
مشکلات روحی فراوانی دارد و به همین خاطر با کمپانی خود به مشکل میخورد
کمپانی راه حل هایی بهش میدهد تا به یک فرد عادی تبدیل شه
به یه گروه موسیقی در مدرسه می پیوندد در حالیکه نمیداند چه اتفاقاتی انتظارش را میکشد

 

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 478 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (1)


 

نام : کتاب خانواده گو

سال ساخت : 2013

تعداد قسمت ها : 24

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : تاریخی , فانتزی ، عاشقانه

خلاصه داستان :

 

یک ملودرام حماسی که مشکل بزرگ چوی کاگ چی ( لی سئونگ کی ) را روایت می کند. او به صورت موجودی متولد شد که نیمی انسان و نیمی از موجود افسانه ای است. و میخواهد یک انسان باشد، و همچنین داستانیست درباره ی سفر سخت چوی کانگ چیکه بیشتر از هر کسی می خواهد مثل انسان زندگی کند در حالی که انسان بودن برایش غیر ممکن است.

یون سئو هووا ( لی یئون هی ) و سرپرست نگهبانان کوه جیری، گو وال ریون ( چوی جین هیوک ) عاشق هم هستند اما با دامی که دشمنانشان انداخته بودند، وضع خانواده ی یون بحرانی شد. هووا در حالی که با خدمتکارش فرار می کرد، باخبر شد که وال ریونگ به خاطر یک اتفاق ناگوار ناپدید شده است. احساس کرد که نمی تواند در حال فرار پسرش را بزرگ کند. برای همین به امید اینکه کسی او را پیدا می کند پسرش را داخل یک سبد در رودخانه ای گذاشت.

چوی کانگ چی ( لی سئون کی ) بعد از اینکه در رودخانه پیدا شد توسط خانواده ی چوی بزرگ شد. دام یئو وول ( بائه سوزی ) استاد هنرهای رزمی و تیر اندازی با کمان است. یئو وول یک شخصیت درستکار است و برای پیوند سه گانه وروابط پنجگانه ی مذهب کنفسیوس احترام زیادی قائل است، او با سن و سال کمش در مرکز هنرهای رزمی مربیگری می کند.

 

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 474 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)



نام : خورشید در آغوش ماه

سال ساخت : 2012

تعداد قسمت ها : 20

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, فانتزی

خلاصه داستان سریال :
این سریال داستان عشق بین پادشاه لی هوان و زن راهبه ای به نام ول است. ول در یک خانواده ی اشراف زاده به دنیا آمده و شاهزاده وارث تاج و تخت شد، اما به دردسر افتاد و محکوم به اعدام شد. و ول زندگی کردن به عنوان یک راهبه را انتخاب کرد.

 

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 531 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)



نام : گل پسر همسایه

سال ساخت : 2013

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه , کمدی

خلاصه داستان سریال :
گل پسر همسایه که یه سریال کمدی رمانتیکه درباره زندگی دختری منزوی و تنها بنام کودوک می که خودش و از دنیا جدا کرده و بیشتر وقتش و تو خونه میگذرونه . بعد از مدتی پسر همسایه بنام یون سی یون توجهش و جلب می کنه و شروع به پاییدن اون می کنه.یون سی یون پسری خوشقیافه و باهوشیه که زندگی خودش و داره و به دیگران کاری نداره. اون متوجه کودوک می میشه که اون و تحت نظر داره و اون رو وارد دنیای بیرون از خونه می کنه ….

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 1363 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (1)



نام : به من دروغ بگو

سال ساخت : 2011

تعداد قسمت ها : 16

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : عاشقانه, کمدی

خلاصه داستان سریال :

این سریال در مورد دختر 27 -28 (گونگ اه جونگ ) ساله ی که از جواب دادن به دیگران در مورد اینکه چرا ازدواج نمیکنه و کی میخواد ازدواج کنه خسته میشه و به دروغ به همه میگه که قبلا با یه هتلدار مشهور و پولدار (هیون کی جون) ازدواج کرده ...این دروغ باعث یک سری اتفاقات میشه که این دوتارو مجبور میکنه واقعا با هم ازدواج کنند !!!

☆ Ghasedak ☆ بازدید : 1353 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)



نام : پسر بد

سال ساخت : 2010

تعداد قسمت ها : 17

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : راز آلود, عاشقانه

خلاصه ی داستان سریال :

 

شیم گون ووک مردی مرموز، وسوسه کننده و بسیار جذاب است که در رسیدن به هدف خود بسیار بلند پرواز است او بعد از مرگ پدر و مادرش فکر میکند که رئیس هونگ ،رئیس گروه هائه شین باعث تمام بدبختی هایش است و سعی میکند به دشمنش نزدیک شود و برای این کار سعی میکند با کوچکترین دخترخانواده ی هونگ بنام هونگ مو نه که به صورت دیوانه وار و ناامیدانه ای عاشق زیبایی و جذابیت گون ووک شده است طرح دوستی بریزد.مون جائه این زنی مستقل و قوی است که تمام مدت به خاطر خودش و خواهر کوچکترش وون این زندگی کرده است.بعد از اینکه دوست پسرش او را رها میکند او تصمیم می گیرد توجه هونگ تائه سیونگ سرکش ترین پسر خانواده ی هونگ را که گذشته ای پنهانی دارد جلب کند.تائه سیونگ بچه ای نامشروع بود و این خانواده ی ثروتمند بعد از فهمیدن اینکه دی ان ای او مطابقت دارد او را پذیرفتند زندگی او با ورود شیم گون ووک به این خانواده که آشوب های زیادی را به بار می اورد پیچیده می شود بزرگترین خواهر تائه سیونگ به نام هونگ تائه را بزرگترین دختر خانواده ی هونگ بود.او همیشه دختر مطیع و سر به راهی بود وهیچگاه به پدر و مادرش نه نمی گفت و به خاطر آنها درگیر یک ازدواج مصلحتی با یک دادستان شد.تائه را به صورت نمونه ی بارزی از یک زن خانه دار از طبقات بالای جامعه زندگی می کند که در حال بزرگ کردن تنها دخترش سو دام است.ولی خیلی زود پس از اینکه او گون ووک را بر حسب تصادف ملاقات می کند خود را وارد روابط داغ عاشقانه با مردی میکند که هم زمان هم یک روی فرشته صفت دارد و هم یک روی اهریمنی… 

    

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,263
  • بازدید ماه : 1,263
  • بازدید سال : 18,701
  • بازدید کلی : 523,610