loading...
☆ دانلـــــــود اســـــــــــتار ☆
☆ Ghasedak ☆ بازدید : 904 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (5)



نام : پسران برتر از گل

سال ساخت : 2009

تعداد قسمت ها : 25

اطلاعات بیشتر : AsianWiki

ژانر : کمدی , عاشقانه

خلاصه داستان :


بستر رخدادهای این سریال ، مدرسه دبیرستانی است که در آن گروه چهار نفره ای به نام گروه اف ۴ وجود دارد که در صورت دشمنی با کسی ، به هر طریق ممکن فرد را از مدرسه بیرون میکنند . در این بین دختری شجاعت پیدا میکند که با این گروه بجنگد . جان دی یه دختر معمولیه که خانواده اون صاحب یه فروشگاه خوشکشویی نزدیک دانشکده مجلل و معروف شین هواست . یک روز جان دی سر راه بردن لباسهای شستشو شده به مدرسه چهار تا از پسرهای پولدار و لوسو میبینه . اون پسرها به گروه اف چهار شناخته میشند برای کسانی که بهشون چپ چپ نگه کنه دردسر درست میکنند.

 

   
360p = 200MBDirect Linkuploadboy
Episode 01 Download Download
Episode 02 Download Download
Episode 03 Download Download
Episode 04 Download Download
Episode 05 Download Download
Episode 06 Download Download
Episode 07 Download Download
Episode 08 Download Download
Episode 09 Download Download
Episode 10 Download Download
Episode 11 Download Download
Episode 12 Download Download
Episode 13 Download Download
Episode 14 Download Download
Episode 15 Download Download
Episode 16 Download Download
Episode 17 Download Download
Episode 18 Download Download
Episode 19 Download Download
Episode 20 Download Download
Episode 21 Download Download
Episode 22 Download Download
Episode 23 Download Download
Episode 24 Download Download
Episode 25 Download Download

..:: منبع : کره فروم ، نامبر وان موزیک ::..

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/06/15 و 2:37 دقیقه ارسال شده است

ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم...

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/06/14 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

ممنون که جواب دادین.من تا قسمت 7 این سریال رو دانلود کرد ودیدم.سریال قشنگی هستش ولی به نظر من هیچ سریالی مثل سریالشکلکدلم برات تنگ شدهشکلک نیست.
من از سریال هایی که ژانرشون (درام،عاشقانه) باشه بیشتر خوشم میاد تا (کمدی،عاشقانه !!
تو این وب خیلی دنبال سریال های درام،عاشقانه گشتم.
میشه شما بهم سریال قشنگ و پرطرفدار که ژانرش درام،عاشقانه باشه بهم معرفی کنین....

شکلک
پاسخ : سریال وزش باد زمستانی رو حتما ببینید تو همین ژانره و خیلی قشنگه ...
49 روز ، پسرخوب ، عشق مخفی و پادشاه دودل هم تو همین ژانر هستن وسریال های قشنگین ...
سریال های تو از ستاره ها اومدی ، خورشید ارباب ، شاهزاده اتاق زیرشیروونی و کتاب خانواده گو ... شاید درام نباشن ولی خیلی قشنگن!


آدرس اصلی وب با سریال های بیشتر و به روزتر:


http://dlstar8.blogsky.com/


این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/06/14 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

سلام.شکلک
من این سریال رو ندیدم ولی یه سایت کره ای نظرسنجی گذاشته بود که از کدوم سریال ها بیشتر خوشتون میاد؟ نتایج نظرسنجی رو که دیدم،امتیاز این فیلم(پسران برتر از گل) از همه بیشتر بود
حالا سوال من اینه که اگه شما این سریال رو دیدین،بهم بگین که واقعا قشنگه و ارزش دانلود کردن و دیدن داره؟
منتظر جوابتونم...
پاسخ : سلام عزیزم...

همونجور که میدونی سریال دیدن سلیقه ایه!! تقریبا اکثر کسایی که سریال کره ای میبینن میگن این سریال و سریال تو زیبایی از قشنگترین سریال هایی بوده که دیدن! برا من یه سریال معمولی بوده خیلی خاص نبود! زیادی نخیلیه ... از دختره هم خوشم نمیومد! ولی از لی مین هو خیلی خوشم میاد!
در کل حتما این سریال رو ببین چون یه چیزی هست که این همه طرفدار داره دیگه!! شکلک

این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/01/23 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

مرسی بلاخره تونستم ولی یکم با روش شما متفاوت بود اینقدر پسرم از سروکولم بالا میره که دیوونه شدم بازم از اینکه با سایت شما آشنا شدم خیلی خوشحالم شکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که شما خوشحالید! شکلک
راستی وب اصلی من آدرسش اینه :
http://dlstar8.blogsky.com/
اونجا سریال های بیشتری هست من فعلا دارم کم کم سریال ها رو به این وب انتقال میدم که در صورت فیل شدن مجدد این آدرس هم باز باشه...
دوست داشتی خوشحال میشم اونجا هم سر بزنی شکلک

این نظر توسط ن حکم آبادی در تاریخ 1393/01/23 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

با سلام وخسته نباشید خدمت شما.خیلی وقته که میخواستم این سریالو دانلود کنم آنقدر سرعت پایین بود ولی تو سایت شما خیلی راحت دانلود کردم فقط مشکل من زیرنویسه سریاله .سریال که دانلود شد خودش زیرنویس انگلیسی داشت ولی من هر کاری کردم نتونستم این زیرنویسی که شما قرار دادین رو استفاده کنم میشه راهنمایی کنین در ضمنفایل های زیرنویس ویروسی وارد سیستم من کرد که با بدبختی پاک کردم با تشکر از زحمات شماشکلک
پاسخ : سلام عزیزم ...
لینک زیرنویس رو خودم آپلود نمیکنم ولی همین الان دانلودش کردم مطمئن باشی هم سالمه هم هیچ ویروسی نداره! برای پخش زیرنویس هم بعد از این که از زیپ خارجش کردید باید اسم هر قسمت زیرنویس رو با هر قسمت سریال یکی کنید و پلی کنید یا زیرنویس رو درگ کنید روی سریاله در حال پخش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,030
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 18,468
  • بازدید کلی : 523,377